23 Eylül 2013 Pazartesi

Sizi neden aramıyor?

Kadın-Erkek ilişkilerinde modern çağın belki de en çok duyduğumuz sorusu bu, "Beni neden aramıyor"? Kendim de dahil olmak üzere çevremdeki hemen hemen bütün arkadaşlarım bu soruyu en az bir kere sormuştur. Beni neden aramadı? "Geçen gece çok eğlenmiştik, ama ertesi gün aramadı. Hatta bir hafta geçti hala aramadı" dediğimizi hala duyar gibiyim. 
Koca koca adamlara önlerini ilikleten bu kariyerli kadınlar, iş aşka gelince aptallaşır, akıllı telefonlarının başında arasın diye bekler, whatsup'ta online mi, başkalarıyla konuşuyor mu diye aptal aptal düşünürüz. Online olmazsa sevinir, onları haklı çıkarırız. "Bak çok yoğun kimseyle konuşmuyor" diye. Ama ne yazık ki onlar sadece canları isteyince arayıp, bir de zekamızla hakaret edercesine "Canım hafta içi çok yoğun olursun diye aramadım", "İnan 5 dakikam olmadı" diye palavralar sıralarlar. Geçmiş olsun!!. 
Aramak, birinin sesini duymak isteyen insan fırsat yaratır, an yaratır ama arar.  En azından günde bir kere "özledim" demek bu kadar mı zordur. Ya da nasılsın, günün nasıl geçti demek!!
İlişki konularında benden daha başarılı bulduğum bir arkadaşım yıllar önce uyarmıştı beni. "Bir erkek isterse bir yolunu bulur" demişti. Ben de ama'ları sıralayıp o zamanki sevgilimi korumuştum. Şimdi o arkadaşım evli, mutlu, çocuklu, bense bunları yazıyorum işte hala ergenler gibi!!
Zaman kaybı, işte bunlar hep zaman kaybı!!! Daha başında ne olduğu belli olan ilişkilere neden bu kadar şans verir, düzelir diye bekleriz. Bir ilişki kendini en baştan belli eder. Sevgiliyseniz sevgilisinizdir, takılıyorsanız takılıyorsunuzdur. Ötesi yok!!. Takıldığınız biriyle o iş hayatta gerçek sevgililiğe dönüşmez. Dönüşse de Dr. Jekyll- Mr. Hyde sendromlu tuhaf bir yaratığa dönüşür. Sonuç yine mutsuzluk, üzgünüm. 
Kendinizi şuna da hazırlayın. Sizi bir türlü aramayan, kaçan, mesajlarınıza saatler sonra bir zahmet ve büyük ihtimal "ok :)" gibi odun mesajlar yazan adam, üzülerek söylüyorum, sizden muhtemelen daha çirkin, daha az kariyerli, daha az stil sahibi, sümüklünün tekini günde 5 kez arayacak, çiçekler gönderecek ve bir gün bir bakacaksınız sabahın köründe online olmaya başlamış ve kıza günaydın mesajları gönderiyor. 
Bu sendromlardan kurtulmanın, onları önce aklımızda, kalbimizden ve sonra da hayatımızdan
çıkarmanın yolu aslında basit. Kendinizi onların yerine koyun. Sizin hiç mesajlarına cevap yazmadığınız birileri olmadı mı? Mutlaka olmuştur. Onlara niye cevap yazmadığınızı ya da niye aramadığınızı düşünün. Ne yazık ki bu ilişkide de istenmeyen taraf ya da birisinin B planı sizsiniz işte. Böyle düşündüğüm an kendimden nefret ettim, küçüldüm resmen kendi gözümde. Ama faydası oldu mu oldu. Şimdi onlar düşünsün!! 
Ha bir de lütfen gidip aynaya bakın ve ne kadar güzel olduğunuzu hatırlatın kendinize. Çünkü onlar ne düşünürse düşünsün biz güzeliz ve daha iyi davranılmayı, ilgi görmeyi, sabahları o günaydın mesajını almayı hak ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder